Verzending

Waar is mijn bestelling?

Na het bestelproces ontvang je een e-mail van ons zodra de bestelling is verwerkt en opnieuw wanneer het verzendlabel is aangemaakt. Met deze tweede e-mail ontvang je een Track&Trace link om je zending online te volgen.

Let op: het kan enkele uren duren voor je tracking link door de verzender is geactiveerd.


Wie is jullie transportpartner?

We zorgen er natuurlijk voor dat je bestelde items zo veilig en zo snel mogelijk aan je kunnen worden aangeboden. Daarom kiezen we voor MikroPakket voor het uitleveren van de pakketten. MikroPakket heeft een absoluut uitstekende verzekerde service met een gegarandeerde levertijd van één werkdag en levering op zaterdag. Bij elke bestelling ontvang je een handige Track&Trace link die je een correcte schatting geeft wanneer je de zending mag verwachten.

Let op: MikroPakket zal enkel op het verzendadres uitleveren, niet bij de buren en niet bij een pick-up point in verband met de verzekerde goederen.

Kies je liever voor uitlevering in een pick-up point dan bieden we DPD aan. DPD levert de pakketten uit met een verwachte levering na één à twee werkdagen en de levering kan enkel op werkdagen (niet op zaterdag). Ook hier ontvang je een handige Track&Trace link om je zending op de voet te volgen.

Let op: als je niet aanwezig bent bij uitlevering kan de koerier van DPD het pakket naar een pick-up point brengen zodat je het daar kan ophalen.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als je op een werkdag vóór 16u besteld wordt de zending nog dezelfde dag meegegeven met MikroPakket. Deze bestelling wordt dus 's anderendaags aan je uitgeleverd. 

Kies je voor DPD dan kan je best vóór 15u bestellen op een werkdag om het pakket nog dezelfde dag op te nemen in de route. Zodra het pakket in de uitlevering van DPD aanwezig is wordt het pakket na één à twee werkdagen aan je aangeboden.

Let op: bovenstaande levertijden zijn telkens onder voorbehoud van eventuele vertragingen door overmacht.


Naar welke landen verzenden jullie?

Bij Artismook verzenden we doorheen de hele Benelux. Ben je niet zeker of het pakket bij je kan worden uitgeleverd? Dan kan je ons vrijblijvend contacteren via klantenservice@artismook.be of via 0032 (0) 89 70 16 18 zodat we je de meest accurate informatie kunnen doorgeven.


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Eerst en vooral, check je map ongewenste e-mails. Als er een probleem met een order is gaan we vaak in eerste instantie een e-mailtje sturen om je op de hoogte te houden.

Heb je geen aparte e-mail of telefoontje ontvangen check dan je tracking link, als je afwezig was op het aflever-tijdstip kan het zijn dat de vervoerder je pakket niet heeft kunnen afleveren en dit op een ander moment opnieuw aanbiedt of bij een pick-up point aflevert.

Heb je alles nagekeken en het is nog niet duidelijk waar het pakket is gebleven contacteer ons dan even via klantenservice@artismook.be of via 0032 (0) 89 70 16 18 zodat we informatie kunnen opvragen bij de vervoerder en de oorzaak kunnen achterhalen.