Veelgestelde vragen

Algemeen
Er ontbreekt iets aan mijn bestelling.

Bij Artismook zijn we trots om te zeggen dat het merendeel van jullie bestellingen correct en compleet wordt verzonden. Helaas zijn wij nog steeds mensen en kan het gebeuren dat een product niet of foutief wordt uitgeleverd. Als je je pakket opent en merkt dat er iets ontbreekt hoor je ons zo spoedig mogelijk te contacteren. Wij onderzoeken intern waar het is misgelopen en zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing.


Ik heb uitleg nodig over de werking van een product.

Als je niet helemaal zeker bent over de werking van een product aarzel dan niet om ons te contacteren via klantenservice@artismook.be of via 0032 (0) 89 70 16 18 voor meer informatie. Het is ook mogelijk om even langs te komen in onze Vape Shop te Maaseik om een product meer in diepte te bespreken zodat je direct duidelijke informatie ontvangt over het product.


Kan ik even langskomen?

Artismook is geopend van maandag t.e.m. vrijdag van 09:00 – 12:30 en 13:30 – 18:00 op zaterdag kan je bij ons doorlopend terecht tussen 09:00 - 17:00 te Renkoven 1A / 1 - 3680 Maaseik België. Ook voor afhalingen of informatie kan je op deze tijdstippen natuurlijk altijd bij ons terecht.


Toon meer >>
Retour & garantie
Welke garantie valt over de producten?

De apparaten die in de Artismook Vape Shop worden aangeboden hebben een fabrieksgarantie van drie maanden na aankoop (tenzij anders aangegeven) en steeds op vertoon van een gedetailleerd kassaticket of aankoopfactuur. Deze garantie overkoepelt alle software- en assemblagefouten. Zowel gebruiks-, val-, water- en brandschade als schade door foutief gebruik vallen nooit onder garantie.

Verbruiksproducten zoals coils, tanks, cartridges, e-liquids, aroma’s en accessoires vallen onder de 'DOA'-garantie (Dead On Arrival). Indien je product direct na ontvangst niet blijkt te werken, lossen we dit natuurlijk voor je op. Neem zeker binnen de 24u contact op met onze klantenservice.


Hoe retourneer ik een product?

Om een product te retourneren kan je ons best even contacteren via klantenservice@artismook.be of via 0032 (0) 89 70 16 18 vooraleer je je pakket klaar maakt voor verzending of vooraleer je het naar onze Vape Shop brengt. Heb je vragen over de garantie van een product aarzel dan ook zeker niet om ons even te contacteren.


Verzending
Waar is mijn bestelling?

Na het bestelproces ontvang je een e-mail van ons zodra de bestelling is verwerkt en opnieuw wanneer het verzendlabel is aangemaakt. Met deze tweede e-mail ontvang je een Track&Trace link om je zending online te volgen.

Let op: het kan enkele uren duren voor je tracking link door de verzender is geactiveerd.


Wie is jullie transportpartner?

We zorgen er natuurlijk voor dat je bestelde items zo veilig en zo snel mogelijk aan je kunnen worden aangeboden. Daarom kiezen we voor MikroPakket voor het uitleveren van de pakketten. MikroPakket heeft een absoluut uitstekende verzekerde service met een gegarandeerde levertijd van één werkdag en levering op zaterdag. Bij elke bestelling ontvang je een handige Track&Trace link die je een correcte schatting geeft wanneer je de zending mag verwachten.

Let op: MikroPakket zal enkel op het verzendadres uitleveren, niet bij de buren en niet bij een pick-up point in verband met de verzekerde goederen.

Kies je liever voor uitlevering in een pick-up point dan bieden we DPD aan. DPD levert de pakketten uit met een verwachte levering na één à twee werkdagen en de levering kan enkel op werkdagen (niet op zaterdag). Ook hier ontvang je een handige Track&Trace link om je zending op de voet te volgen.

Let op: als je niet aanwezig bent bij uitlevering kan de koerier van DPD het pakket naar een pick-up point brengen zodat je het daar kan ophalen.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als je op een werkdag vóór 16u besteld wordt de zending nog dezelfde dag meegegeven met MikroPakket. Deze bestelling wordt dus 's anderendaags aan je uitgeleverd. 

Kies je voor DPD dan kan je best vóór 15u bestellen op een werkdag om het pakket nog dezelfde dag op te nemen in de route. Zodra het pakket in de uitlevering van DPD aanwezig is wordt het pakket na één à twee werkdagen aan je aangeboden.

Let op: bovenstaande levertijden zijn telkens onder voorbehoud van eventuele vertragingen door overmacht.


Toon meer >>
Betaling
Hoe kan ik betalen?

Om alles snel en vlot te laten verlopen bieden we bij Artismook online betalingen aan. We werken met de meest gebruikelijke betaalsystemen zoals Bancontact, iDeal en PayPal via het betaalportaal van Mollie. Op deze manier kunnen we het order telkens direct klaarmaken en verzenden zodat je de producten snel mag ontvangen.


Bestellen
Ik ben nog wat vergeten te bestellen!

Altijd vervelend als je net je bestelling hebt afgewerkt en ineens denk je “Oeps, wat vergeten!”. Geen nood bij Artismook zorgen we ervoor dat je toch alles samen kan ontvangen. Je kan je bijbestelling doen en kiezen voor afhalen magazijn, meld gewoon even in het opmerkingenveld dat je bestelling mag bijgevoegd worden bij je vorige order en onze inpakkers weten wat te doen.

Bijbestellingen dienen gedaan te worden op werkdagen vóór het einde van de bestelperiode, bij MikroPakket is dit 16u00 en bij DPD 15u00.


Ik vind een product niet terug.

Als je een product niet terugvindt kan je ons altijd even contacteren via klantenservice@artismook.be of via 0032 (0) 89 70 16 18 om de beschikbaarheid te controleren. Artismook heeft toegang tot een groot assortiment aan damp artikelen en de kans is groot dat we je op die manier snel en gemakkelijk kunnen bijstaan.